Vi arbejder på livet løs med at få næste version af EasyBill på gaden, - Vi går i luften 10-12-2017, - men åbner op for beta allerede her i november for udvalgte kunder.

I arbejdet med næste version, har vi lagt stor vægt på at de dagligdags opgaver skal være meget nemmere, så vi har brugt en del tid på tidsregistreringsdelen af easybill. - Derfor kan du nu tidsregistrere fra Outlook, - Fra forsiden af EasyBill, og fra din telefon (som du plejer at kunne).

Udover det, så har vi indbygget en lille feature, således du kan vælge om du eller dine medarbejdere skal modtage en mail når der fx. ikke er tidsregistreret en hel dag (Selvfølgelig med respekt for ferie m.v.). Det er jo ikke fordi vi mangler mails i det daglige, men personligt efter at have kørt med denne feature på, så har det vist sig at være ualmindeligt effektivt, så man ikke undgår huller i registreringerne.

Det foregår super simpelt, således at hvis der ikke er tidsregistreret en hel dag, - så modtager du/medarbejderen en email ved arbejdstids ophør en email om at det er på tide at registrere tid, - mailen vil være en irritation for nogle, men for langt de fleste vil det være en "kærlig" påmindelse om at få styr på regnskabet. - Jeg (Carl) har kørt med featuren aktiveret i en måneds tid nu, og det har været en markant større hjælp en irritation.

Anyway, så har vi gjort det nemt at slå fra, således er der i hver mail et link, hvor brugeren / du / medarbejderen kan slå notifikationer fra i en uge / 14 dage / 1 måned.- Så er man på ferie, så er der ro og fred :).